Just for refreshing memories, about actual / isolated / personal / big projects... If I am wrong, related persons are invited to correct please:
Tobi is on the way to inhabitants record in the whole Hanse, on the very Standard Map.
Ugh! is in actual contest, planning to use Turkish Building Technique, in at least one of the 4 quarters of the cities, extended to whole Map.
Roland is on the accomodating 3 000 000 inhabitants on a 40 city Map, with all cities of Köln layout.
Gesil is showing brilliant performance in establishing this relatively outdated (no offence

) *crocodile march* building technique, on very large terrains.
From Dr. Nodelescu, seems not balanced his theoretical weight with concrete realizations on wide extend.
Gunter prefers to stay in silence, except some *corner* discussions with Roland.
.......
I wish to express my thanks to everybody who showed a curiosity and an appreciation to this state-of-the-art Turkish-style of civil-engineering, until now ...and in the future. The multiplication of the current - and eventual - turkish applications will make me content, for sure.
-------------------------------
Gerade für erneuernde Gedächtnisse, über tatsächliches/lokalisierte/persönliche/grosse Projekte... Wenn ich falsch bin, werden in Verbindung stehende Personen eingeladen, bitte zu beheben:
Tobi ist auf der Weise zur Einwohneraufzeichnung im vollständigen Hanse, auf dem sehr Standarddiagramm.
Ugh! im tatsächlichen Wettbewerb, ist die Planung, türkische Gebäude-Technik, in einem mindestens der 4 Viertel der Städte zu verwenden, verlängert auf vollständiges Diagramm.
Roland ist auf den unterbringenden 3 000 000 Einwohnern auf einem 40 Stadt Diagramm, mit allen Städte des Köln Plans.
Gesil zeigt leuchtende Leistung im Herstellen dieses verhältnismäßig überholte (keine Handlung

) * Krokodilmärz * Gebäudetechnik, auf sehr großen Geländen.
Vom Dr. Nodelescu, scheint nicht ausgeglichen sein theoretisches Gewicht mit den konkreten breiten Realisierungen an verlängern.
Gunter zieht es vor, in der Ruhe zu bleiben, ausgenommen einige * Ecke * Diskussionen mit Roland.
....... Ich möchte bei jeder bis jetzt bedanken, das eine Neugier und eine Anerkennung zu dieser state-of-the-art Türkisch-Art der Zivil-Technik zeigte... und zukünftig. Die Vermehrung des Stromes - und etwaig - türkische Anwendungen bildet mich zufrieden, für sicheres.