Dear visitor, welcome to Patrizierforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "Mandela" (Jan 16th 2006, 9:03pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "bizpro" (Jan 16th 2006, 9:13pm)
Quoted
Original von Mandela
Irgendwie habe ich besseres zu tun als im gesamten hanseraum den richtigen Piraten zu suchen.
This post has been edited 1 times, last edit by "Mandela" (Jan 17th 2006, 12:05am)
Quoted
Original von Mandela
Noch eine einzige Aktion dieser Art von einem der schwarzen Kollegen und Mandela wird mächtig böse !!!
Dann sind mir die PN´s aber sowas von egal und ich werde in ganz kurzer Zeit der einzige Pirat in der Hanse sein !!!![]()
Quoted
Original von Amselfass
Ist eigentlich auch schon jemandem aufgefallen, dass die lieben Piratenkollegen später, wenn man sie in Ruhe lässt, mächtig den Turbo anwerfen?